Ik kan mijn IBAN/rekening niet koppelen

Als je je bankrekening niet kunt koppelen, komt dat waarschijnlijk omdat je tegoed bij GetFunded nog €0,00 bedraagt. We kunnen alleen betalingen doen als er donaties zijn ontvangen.

Zodra je tegoed meer dan €0,00 bedraagt, ontvang je automatisch een melding in Mijn Account om je bankrekening te koppelen.

Vragen over Uitbetalingen

Heb je vragen over je uitbetalingen en bankrekeningen? Neem dan direct contact op met onze partner Online Payment Platform. Zorg ervoor dat je het e-mailadres van je account en de link naar je campagnepagina meestuurt. Op de volgende webpagina van Online Payment Platform maak je een ticket aan: onlinebetaalplatform.nl.



Geldopname voor bedrijven

Een uitbetaling kan kosteloos gedaan worden naar zowel een particuliere rekening als zakelijke rekening. Voor uitbetalingen naar bankrekeningen op naam van een bedrijf, vereniging of stichting moet het account eerst omgezet worden naar een zakelijk account. Om je account om te laten zetten, neem je contact met onze betaalpartner Online Payment Platform op via [email protected] en vermeld hierbij de volgende gegevens: e-mailadres waar het account op geregistreerd staat, link naar de campagne, bedrijfsnaam en KvK-nummer.