Zodra je donaties hebt opgehaald, kun je worden uitbetaald. Na het koppelen van je bankrekening gebeurt deze uitbetaling automatisch elke week op maandag. Je hoeft dus niet telkens zelf een uitbetaling aan te vragen; al je tegoeden worden wekelijks uitbetaald.
Wanneer je je eerste donatie hebt ontvangen, vragen we je om je rekeningnummer te verifiëren. Door een betaling van €0,01 te doen, weten we zeker dat jij de eigenaar bent van de rekening. Zodra je rekening is gekoppeld, kan onze betaalpartner, Online Payment Platform (Online Payment Platform B.V.), de tegoeden naar je rekening overmaken.
Om te zien hoeveel tegoed je hebt en wat je totaal aan donaties hebt ontvangen, ga je naar "Mijn Account" in het menu en klik je op "Geldzaken". Op deze pagina vind je een overzicht van het opgehaalde bedrag. Bovenaan zie je het bedrag dat nog uitbetaald moet worden, waar de transactiekosten en platformfee al van zijn afgetrokken. Direct daaronder zie je de details van de inhoudingen. Lees meer informatie over onze tarieven.
Als het totaal aan ontvangen donaties hoger is dan €1.500, of als er een donatie van €250 of meer is gedaan, zullen we je vragen om een legitimatiecontrole te voltooien. Lees hier waarom wij dit verplicht stellen.
Na goedkeuring van je bankrekening en account door onze betaalpartner worden de uitbetalingen elke week op maandag automatisch verwerkt. Daarna duurt het gemiddeld 1 tot 2 werkdagen voordat de uitbetaling op je bankrekening staat.
Een uitbetaling kan kosteloos gedaan worden naar zowel een particuliere rekening als zakelijke rekening. Voor uitbetalingen naar bankrekeningen op naam van een bedrijf, vereniging of stichting moet het account eerst omgezet worden naar een zakelijk account. Om je account om te laten zetten, neem je contact met onze betaalpartner Online Payment Platform op via [email protected] en vermeld hierbij de volgende gegevens: e-mailadres waar het account op geregistreerd staat, link naar de campagne, bedrijfsnaam en KvK-nummer.