€ 292 van € 5.000 opgehaald

 6%
14 donaties in 1 jaar

help familie in nood

€ 292 van € 5.000 opgehaald
het verhaal

Assalamu Alaikoem wa rahmatullahi wa baraktu,

beste ummah van de profeet muhammad صلى الله عليه و سلم


Omwille van Allah ben ik deze campagne gestart om een familie te helpen van 7 die ik persoonlijk ken om even tijdelijk te kunnen overbruggen. Alle lof en dank is aan Allah de verhevene de familie gaat nu door een zware beproeving en de verzorger heeft zijn verstand verloren, waardoor hij nu niet instaat is om voor zijn familie te zorgen en ze hebben het hard nodig om door deze moeilijke tijd  te komen. De situatie kunnen wij niet echt kwijt bij zijn werk vanwege dat het een spirituele probleem is en niet iets wat de dokters behandelen kan. 

De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie (de fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang als hij zijn broeder helpt. En wie een pad bewandelt zoekend naar kennis, Allah zal voor hem hiermee een pad naar het Paradijs vergemakkelijken. En er is geen groep mensen die zich in één van de huizen van Allah verzamelt om het Boek van Allah te reciteren en onderling te bestuderen, of Hij doet innerlijke rust op hen neerdalen, en genade zal hen bedekken en de Engelen zullen zich om hen heen scharen en Allah zal hen gedenken bij degenen die bij Hem zijn. En wie vertraagd wordt door zijn daden, zijn goede familienaam zal dit niet kunnen versnellen.”

[Hadith an-Nawawi nummer 36, Sahieh Muslim]

Gezegd door: Aboe Hoerayrah (radiAllahoe ‘anhu)

Over de campagne
Beheerder:
umm aisha vanputten
Gestart op:
19 July 2022
Gecontroleerd
Ontvangen donaties
Donaties laden...
Plaats een reactie